Valza Bajra - Vishu vishu shpejt

Vishu vishu shpejt
Vishu e largou përjetë
Nga kjo jetë, nga kjo jeta ime
Vishu vishu shpejt
Se nuk është aspak e drejt
Që aq lehtë mbreti i jetës sime t’jesh

Heshtja, heshtje për vdekje
Gjuhë e fëlliqur mos shaj
Të lutem mos shkreto
Heshtje, iku buzëqeshja
Nga rrethi i ngushtë
I ngushtë i imi ma uro

Ajo të do shumë më shumë se unë
Ajo puth, ajo të puth më mirë se unë
Le t’mbarojë me kaq kjo këtu

Ref. 2x
Vishu vishu shpejt
Vishu e largohu përjetë
Nga kjo jetë, nga kjo jeta ime
Vishu vishu shpejt
Se nuk është aspak e drejt
Që aq lehtë mbreti i jetës sime t’jesh

Shtypin, shtypi ditor
Mbi tavolinë është
Por këtë mëngjes mos e shfleto
Shtypin kurrë s’do të shkruaj
Sa shumë u deshëm
E sa kjo ndarje më dërmon

Ajo të do shumë më shumë se unë
Ajo puth, ajo të puth më mirë se unë
Le t’mbarojë me kaq kjo këtu

Ref. 2x
Vishu vishu shpejt
Vishu e largohu përjetë
Nga kjo jetë, nga kjo jeta ime
Vishu vishu shpejt
Se nuk është aspak e drejt
Që aq lehtë mbreti i jetës sime t’jesh

Vishu shpejt, vishu shpejt
Largohu përjetë

Ref.
Vishu vishu shpejt
Vishu e largohu përjetë
Nga kjo jetë, nga kjo jeta ime
Vishu vishu shpejt
Se nuk është aspak e drejt
Që aq lehtë mbreti i jetës sime t’jesh

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.