Kenga e Isa Boletinit

Kenga e Isa Boletinit

krajl nikolla po ma rrehka telin
kangjallarit po ja qon haberin
e me ma nxon o isa begun
po krejt evropa ja kane pa sherrin
kangjallozi o ka derdhun telin
krajl nikolles ja qon haberin
ta kom nxon ore isa begun
ta kom nxon e ta kom mashtru
en podgorice isen ta kome que
en podgorice e isa o dale
meshovici e po qon me mare
gjeneralin ka que e me mare
hiqi armet iso, i kom dy fjale
gjeneral e mos t'kofsha fale
*per para mbreti maden jom dale
une sylahin nuk ja kom dhone
para krajli qetin jam dale
une sylahin nuk ja kom dhone*
nuk i hek armet edhe sa t'jom gjalle
kerset pushka ne pazare
ne pazar o ne qarshi
o rrebt po qet more isa allti
po ndihmojne more do djem o te ri
mule ngadale e i ka thone atij
kurr ksi shqiptare nuk kem pa me sy
ta njefsha t'ligen o austri
shume uzdaj kome pase ne ty
se kome dite se po done me m'hi
austria po bon seri
zot cka osht e ky nom o beteri
podgoricen e ma mloj o jezeri
po lufton ai o isa begu
o me tesh o isa vet i teti
vet i teti po e shpo o *momenti*
i ka vra shkijet o nizet e tet
krajl nikolla e po bon o medet
m'ka fiko o zoti o .....

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.