Intro : G.Bani
Ëhë ... ëhë
Clo D ... Bani G ... N.j.n.v

Ref 2x : G.Bani
Të lutem mos qaj deri natën von
Të lutem mos më merr në telefon
çdo gjë mbaroj dhe mos më mbaj inat
Të bëra të dridhesh vetëm për një nat


Verse 1 : G.Bani
Jo jo nuk më pëlqen sjellja jote tani më
Do të bëjë tepër mirë se një vajz më është shtuar
Por dhe ne u puthëm për një natë e qamë këtë
Mos më mbaj turi së koti sepse nuk jemi të martuar
Gocë qejf bëra un e qejf bëre ti
Po përse më shikon ashtu sikur ta kam bër me hile
E si kujton ti sis si mund të marr pak dashuri
Kur në mes të natës më çon zile moj debile
Lë lë lëri filmat lëri motër lëri djallëzit
U largova për jasht shtetit prandaj ti mos më prit
E di që ty të pëlqej un por un pëlqej peripecitë
E nga një kontinent në tjetrin të provoj vajza çdo ditë
Dhe të lutem largohu sepse ti pamjen po më vret
Kam ardhur bukur që t'ja kaloj e të njoh ndonjë simpatike
E meqë historia jote doli në gazet
Vajz ose çohu ose ik ulu në karrike...ke...ke.. .


Ref 2x : G.Bani
Të lutem mos qaj deri natën von
Të lutem mos më merr në telefon
çdo gjë mbaroj dhe mos më mbaj inat
Të bëra të dridhesh vetëm për një nat


Verse 2 : Clo D
Haaarroje këtë numër dhe mos më merr në telefon
As mos fillo që të më thuash sikur ti bukur ja kalon
Por që ta dish diçka shum mir ma lov për ty smë bëhet von
Nuk më valon ça po kërkon a më dëgjon
ça po të them ti këto gjëra i ke gabim
Nuk ma ndjen se ke zën dashnor e po bën xhiro me makin
Ik edhe hidhe zgjuarsin vajz
Aty ku do të shkoj un në këtë çast të bukur fare
Me të tjera ja kaloj dhe nuk të mendoj jo
Ta kuptosh dhe vet mos mu hiq mua mendjeleht
Se të tilla sikur ti nuk i lëshon me seriozitet
Atë nat që ti më puthe isha tapë me fërrnet
Ky është vëtem një realitet një e vërtet
Ma bën tani po e tepron nuk ka lezet
Për ty ish një dashuri ndërsa për mua veç një set
Tamam si prova teknike
Tani që historia jote doli ne gazet
Vazj ose çohu të kërcesh ose ik ulu në karrike...ke...ke.. .


Ref 4x : G.Bani
Të lutem mos qaj deri natën von
Të lutem mos më merr në telefon
çdo gjë mbaroj dhe mos më mbaj inat
Të bëra të dridhesh vetëm për një nat


Outro : G.Bani
Clo D ... G.Bani
Jua kishin thën se do ta ha...hahahaha...

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.