BardhiG - Ku Gabova (New 2010)

Teksti...
Vet me the te duae tash me ke harruar,
mua me harrove tjetrin dashurove,
kur piqet qershia kujtoj lotet e mia,
dua te t`harroj por shpirti nuk do,
me vdekjen pajtohem por me ndarjen jo.

teje s`mundem zemren ta beje gure,
te gjithve ju them jon por ty s`mundem kurr,
gjithe ata qe njoha fatin e kan gjetur,
un duke t`pritur i vetem kam mbetur.

Shi në sytë e mi Nata nuk ka hënën,
po më vret vetmia, Kujt ti qahem unë,
Ah nga dashuria, lotet rrjedhin lum.

Jetoj me të djeshmen që e ke harruar,
Fatit nuk i dihet .si ka per te shkuar,
Un po vuaj e ti mke harruar,
zemer jam shum i lenduar.


Ref..
Ku me ty kaq shum gabova,
Kur aq shum te dashurova,
Ku me ty kaq shum gabova,
Kur aq shum te dashurova.

Dikur te kisha pran,
Por sot sje me ti,
Paty jam ketu o un ne vetmi,
Do doja t’putha prap,
Por sot sje ti dot ste harroj,
Se Zemren mas ke ti.

Perse..me le n’vetmi,
Paty dot jo smund te rri…,
Dua tkem ne krah,
E dua te mbaj ne gji,

Pran meje te dua,
Pran meje ti eja,
Te thash Ik larg ,
e te dua pran.

tkerkoj e te gjej vec ne kujtime,
un dua te harroj por ti je ne zemren time,
eshte von dhe nuk dua ty un te humbas,
kthehu shpirti im edhe sot po te therras. 2x


Ref..
Ku me ty kaq shum gabova,
Kur aq shum te dashurova,
Ku me ty kaq shum gabova,
Kur aq shum te dashurova.




Un gaboj njeher ,
E ti sdi sa her ,
Nket jet kerkova drit ,
e ti ma bone terr.

Shikoj kudo un femra te tjera,
Por per ty o zemer mendoj un nga hera,
Asnje tjeter seshte si ti ,
askush se ka at shikim ne sy.

Sikur nga e para me ty un tja filloja,
Betohem se me ty jo un kurr sdo gaboja,
Premtoj se asnjeher jo un kurr sdo largohsha,
Sikur tishte enderr tmbaronte kur tu zgjohsha.

Un jam ai ai qe ty te donte,
Un jam ai qe akoma te dua,
Pran vetes kam deshir te mbaj,
Te bashkohemi ne te dy pergjithmon,
Zemra ime ty shum po te kerkon Eja ti pergjithmon…

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.