Ky eshte stili im

G.Bani
- Ky eshte stili im

Intro :
Bani.G Yo
Emigrimi kush e ka provuar
Vetem ai mund te flas
Ju tjeter mund te kujtoni se nxjerrim para
Jemi si mbret jemi si princat
Po i themi detit daj Emigrimi...

Verse 1 : G.Bani
Qe nga femij i vogel pash sec ishte emigrimi
Kuptova se cfare roli luante nje leje kalimi
Por se kisha domethenien detyra e ka len ca
Ishte domethen dhe e imja qe t'ju fike
Shqiperi Greqi disa here ne ne dite
Disa here ne muaj disa here ne vite
Nuk ishte thjeshte se mu merzit jeta ne rubrike
Ishte syri im i majte qe kerkonte per ca drite
E hap diten i lodhur ne shtepi me dinamit
Bani G mos u merzit isha vetem 12 vjete
Midis rracistave te jetosh nuk eshte e lehte
Edhe jo nuk kan te drejte
Ata qe thon qe jashte nxjerr para dhe je si mbrete
Le ta provojne vete mesnaten e prish vet
S'kemi goj per kulete
Se shteti donte pare dhe kjo eshte realitete
Dokumentat ben te pasur qeverin me te vertete


Ref 2x : G.Bani
Ky eshte stili im , stili im , stili im
Stili i jetes qe mesova bam bam n'emigrim
Dhe Ky eshte stili jon , stili im , stili jon
Stili i jetes qe emigrimi bam bam na meson


Verse 2 : G.Bani
Kerkoj ndonje vajze vertet s'kisha portofole
Por te gjitha me shikonin si te isha jashte tokesore
Te isha nga shqiperia ish vendi komuniste
Nenat dhe baballaret thonin pse ishim te piste
Si tu shpjegonja vajzave per shqiperin e shkrete
Vertet ishim te varfer por ishim te vertete
Mes meje edhe vajzave qendronte nje mure
Se un isha ne kembe ndersa vajzat me veture
E lehte qe ta kuptosh dhe e vertet qe ta besosh
Puna s'ishte pastertija puna ishte xhepi bosh
Puna ishte dhe puna por dhe pune nuk ezistonte
Per Shqipetarin qe s'pranonte nga asnjeri ta ofendonte
Keshtu qe u detyrova te ngre zerin per shum gjera
Ki kujdes nga policia ki kujdes dhe nga gjilpera
U tha u be e eger befasisht ne trurin tim
Bani s'ishte faji jot jo nuk ishte faji im


Ref 2x : G.Bani
Ky eshte stili im , stili im , stili im
Stili i jetes qe mesova bam bam n'emigrim
Dhe Ky eshte stili jon , stili im , stili jon
Stili i jetes qe emigrimi bam bam na meson


Verse 3 : G.Bani
Ofendime arrestime ne buric nja 6 7 takime
Ne janar te '99 erdhi burgu ne jeten time
Qe nga qelia ime Bani po te flas Alo
Pershendes shoket e mi qe nga larg thonin Alo
Sa nena derdhen lote sa foshnje vetem mbeten
Dhe qajne sikur duan te mesojne te verteten
Per babain qe ka ikur dhe s'do vij me ne kete jete
E vrane kur kalonte ne kufi me pistolete
Ushtaret Kriminelat ... apo ....
Me vrane me ropen Fajtoret ku jane
Ky eshte emigrimi lufta per te mbijetuar
Mbetem dhe te papaguar sepse erdhem te paftuar
Nuk na kupton askush na u tha aty ne sy
Nuk na duan as ketu nuk na duan as aty
Prandaj dhe ta kuptoni se ndyshoni trurin tim
Bani G dora vete dhe ky eshte stili im


Ref 4x : G.Bani
Ky eshte stili im , stili im , stili im
Stili i jetes qe mesova bam bam n'emigrim
Dhe Ky eshte stili jon , stili im , stili jon
Stili i jetes qe emigrimi bam bam na meson


Outro :
Ca kujtoni e
Ketu flasim per fatin e miliona njerezve
Qe jetojn si skllever si ne
Ca jua hengri mendja se eshte loj
Jo jo nuk eshte loj kjo
Eshte jeta ime kjo
Eshte realiteti ky
Eshte emigrimi
Nuk linda keshtu un
Keshtu me beri jeta
Keshtu do te bej per te mbijetuar
Emigrimi me mesoj
Emigrimi na beri keshtu

Bani G Yo 2003
Dedikuar kurvave rracistave
Ju qifsha ropt...

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.