Këngë Gurbeti. Jehona 2002

O t'fale u çoje
oh nga mergimi
oh ka gate shumë
m'zbardh agimi

tuj e kujtue
përherë at voter
ku e lash nanen
me gjithë motër

oh jam merzite
oh more vlla
oh zemra ime
për ju u tha

oh larg atheute
ne dhe te huj
oh më fol gjuhën
e tjetër kuj

Oh gjithë ne leter
du me jau shkru
o jam merzite
s'ju kam harru

oh fjat e babes
i kam ndemend
guri i rand
peshon n'vend t'vet

oh jam merzite
oh more vlla
oh zemra ime
për ju u tha

oh larg atheute
ne dhe te huj
oh më fol gjuhën
e tjetër kuj

oh toke e huje
oj toke mizore
buka e gurbetit
me shtatë ore

oh m'ka marrë malli
du me ju pa
oh zemre ime për ju
tuj ka

oh jam merzite
oh more vlla
oh zemra ime
për ju u tha

oh larg atheute
ne dhe te huj
oh më fol gjuhën
e tjetër kuj


----
Adem Ramadani
Këngë Gurbeti. Jehona 2002.

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.